آسانسور رامان

موتور آسانسور و قیمت آن

موتور آسانسور رامان

آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است. که موتور آسانسور  رامان و قیمت آن از جمله آنها می باشد. در حقیقت یکی از اساسی ترین بخش در هر دستگاه آسانسور موتور آسانسورمی باشد. در واقع موتور آسانسور همان قلب و مرکز اصلی آسانسور است. یکی از فاکتور های مهم در آسانسور می باشد. وظیفه حمل وزن نفرات و بار بر عهده موتور آسانسور است. قدرت هر موتور آسانسور با توجه به نوع آسانسور و ظرفیت آن محاسبه شده و موتور مناسب انتخاب و در دستگاه آسانسور نصب می گردد. کلیه قطعات آسانسور به صورت کاملا هماهنگ در کنار هم به وظیفه خود عمل می کنند تا آسانسور فعالیت نرمالی داشته باشد.موتور آسانسور رامان و قیمت آن را می توانید در سایت آسانسور رامان ملاحضه کنید.

موتور آسانسور باید از بهترین و با کیفیت ترین قطعات ساخته شده. تا بتواند نقش خود را به بهترین نحو ایفا کند.و بهتریین مارک موتور آسانسور رامان می باشد که هم تولید ایرانی است و هم داریی ضمانت نامه می باشد.و قیمت موتور آسانسور رامان بسیار مناسب می باشد. قطعات اصلی موتور آسانسور عبارت اند از: گیربکس، فلکه اصلی، بلبرینگ، ماردون و دنده برنجی .کارکرد بد هر کدام از قطعات موتور باعث می شود سایر قطعات نیز دچار مشکل شوند. موتور باید به صورت دقیق عمل کند .

انواع موتور آسانسور

موتورهای الکتریکی آسانسورهای کششی به توجه نوع موتور و سیستم کنترل آنها به دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

  1. کششی گیربکس2. کششی گیرلسی

موتور گیربکس رامان در توان های 5.5،6.1،7.3میباشد .

مشخصه ایی از موتور رامان با توان

۶.۱کیلیووات

استاتیک لود 3000کیلوگرم

مناسب تا ۸ توقف معادل ۳۰متر از سطح زمین

بدون لرزش بدون صدا

قابل عرضه به صورت 3vf و AC2میباشد .

پرقدرت

دارای 18ماه  گارانتی

قطعات آسانسور رامان داری کیفیت واز  قیمت مناسب برخوردار است. که ضمن استفاده از متخصصان مجرب برای تولید قطعات آسانسور دارای ضمانت نامه هم می باشد. لیست قیمت آسانسور به روز می باشد با توجه و تغییر نواسانات ارز در کشور برای مشاهده لیست قیمت روزانه روی لینک کلیک کرده.

آسانسور رامان تولید کننده موتور اسانسور درمدل هایmr11 , ایرانیmr12و mr13  می باشد که هر کدام از موتورهای رامان تولید ایران بوده و داری قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند.

موتور رامان
موتور آسانسور

آسانسور ایده ال داشته باشید

برای اینکه یک آسانسور ایده آل و کار را داشته باشید باید به یه سری گام ها توجه کنید.
گام اول: مرحله ساخت ت و یا طراحی ساختمان و قسمت مربوط به آسانسور و فضای آن می باشد.
گام دوم:انتخاب قطعات مناسب و مونتاژ کردن آسانسور است .
گام سوم: نگهداری و سرویس آسانسور می باشد.
این سه گام به طور مجزا هستند اما عملکرد نامناسب هر یک بر دیگری اثر میگذارد. به عنوان مثال اگر فضای چاه استاندارد نباشد نمیتوان کابین و قطعه های دیگر را به درستی نصب کرد. اگر هم با رعایت نکردن اصول نصب گردد باعث ایجاد هزینه گزاف برای سرویس می‌‌شود. و حتی این نوع آسانسور نا امن بوده برای مسافران و کاربران بسیار خطرناک است.

بنابراین در هر سه گام دقت کافی داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. یکی از مهمترین گام های ذکر شده نگهداری و سرویس آسانسور است. از آنجایی که موتور آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است، پس سرویس منظم آن بسیار حائز اهمیت است.
ما روزانه از آسانسور به طور مداوم برای جابجایی استفاده می کنیم. اگر محاسبه کنیم متوجه می شویم که میزان استفاده ما از آسانسور مانند کیلومتر ماشین است. همانطور که بعد از پیمایش هر ۸۰۰۰ کیلومتر به طور میانگین نیاز به تعویض فیلتر و روغن ماشین می باشیم آسانسور هم هر چند ماه نیاز به سرویس دارد.
به طور میانگین یک آسانسور می تواند کار کند اما اینکه چه عواملی می تواند طول عمر آن را افزایش یا کاهش دهد بسیار متفاوت است

به عنوان مثال اگر ظرفیت موتور آسانسور ۸۰۰ کیلو گرم باشد.میزان باری که آسانسور جابجا می کند بیشتر از توان آن باشد باعث ضرر زدن به موتور آسانسور می شود. آسانسور رامان به شما پیشنهاد می دهد که حتما توضیحات مربوط به ویژگی هر آسانسور و ظرفیت آن و میزان بار ان به داخل کابین بچسبانید تا مسافران از آن آگاه باشند.

برای مشاهده صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *