آسانسور رامان

آسانسور چیست و چه کاربردی دارد؟

تعریف آسانسور

 آسانسور وسلیه ایی است که برای حمل بار(بالابر)و حمل انسان(آسان بر) و به انگلیسیelevator ، که از طبقه ایی به طبقه ی دیگر می رود. که دارای اجزای زیادی هست که ما فقط کابین و درب و شاسی آن را می بینیم . سایر اجزای آسانسور که شامل موتور گیر بکس و فلکه هرزگرد و سنسور و جعبه ریویزیون و … می باشد. قطعات اصلی برای ایجاد نیرو و حرکت آسانسور می باشد. که آسانسور رامان یکی از این بهترین تولید کنندگان است.

آسانسور ها انواع مختلفی دارند که می توان به

کششی

 هیدرولیکی

 وینچی

 مغناطیسی

 کارگاهی

اشاره کرد.

گروه صنعتی رامان با تولید انواع قطعات آسانسور و به کارگیری از متخصصان و مجهزترین تکنولوژی روز دنیا توانسته موفقیت هایی زیادی در زمینه تولید قطعات مصرفی آسانسور کسب نماید. و به تولید داخلی کشور کمک کرده و توانسته با قیمت های مناسب و کیفیت عالی به بازار عرضه کند.

در سالهای گذشته بالابرها را فقط برای مجتع های تجاری و مسکونی و برج ها نصب می شد. اما امرزوه با توجه به شهرنشین شدن مردم و افزایش خانه های آپارتمانی حتی ساختمان های سه طبقه هم دارای آسانسور هستند.

گروه صنعتی رامان با توجه به محیط شما مشاوره رایگان برای انتخاب بهتر آسانسور میدهد. تا شما بتوانید مناسب ترین اسانسور را برای مکان خود انتخاب کنید.

تجربه با آسانسور رامان

آسانسور هیدورلیکی

اسانسور های هیدورلیکی اکثر در ساختمان های 2تا 6 طبقه استفاده می شود این نوع elevator ها برای جابه جایی افراد می باشد که به اسان بر می گویند.

فواید استفاده از آسانسور هیدورلیکی:

نوع هیدورلیکی مصرف انرژی پایینی  دارد. و از امنیت بالایی برخوردار است.و خرابی آن کمتر و جابه جایی اسانسور هیدورلیکی ازسروصدای کمی برخوردار است. و هزینه ی تعمیرات و نگهداری آن کمتر و دارای نصب آسان و همچنین فضای کمی را اشغال می  کند.

همه ی قطعات آسانسور رامان از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است که شما برای مشاهده قیمت می توانید از سایت ما دیدن فرمائید

مزایای آسانسور

امروزهelevator  یکی از پرکاربردترین ابزار برای جابه جایی افرادا است. که به طور عمودی از طبقه ایی به طبقه ایی دیگر است. در گذشته تنها  تعداد محدودی از آپارتمان ها دارای آسان بر بودند، اما امروزه اکثر آپارتمان های سه طبقه به بالا دارای از این ابزار استفاده می کنند.

وجود آسان برها برای ساختمان ها امری ضروری است. آپارتمان نشینی افراد و وجود آپارتمان های چندین طبقه بالا و پایین رفتن را برای ساکنین طبقه های بالاتر بدونelevator آسان نبوده. فقدان آن برای افرادی که دچار آرتروز زانو و مشکلات مفاصل لگن و فتق دیسک ویا پوکی استخوان شدید هستند مشکلاتی را ایجاد می کند. به خصوص برای سالمندان که توان بالا رفتن از پله ها را ندارند اگر در ساختمانی زندگی می کنند، که فاقد آسان بر است و علی الخصوص ساکن طبقات بالا هم باشند بسیار سخت است.

نبود آنها حتی برای خانواده هایی که دارای عضوی معلول هستند طاقت فرسا است. همچنین رفت آمد از پله ها برای کودکان که بسیار بازی گوش هستند و بانوان باردار که در ماه های آخر بارداری هستند و تعادل آنها به راحتی بهم می خورد مشکلاتی را ایجاد می کند. بهتر است این گروه از افراد از آسان بر برای جابه جایی بین طبقات استفاده کنند.

حال این انتخاب با خود فرد است که با وجود این تکنولوژی از کدام یک استفاده کند.گروه صنعتی رامان یکی از تولید کنندگان قطعات آسانسوراست که خیال شما را بابت کیفیت قطعات راحت می کند

خرید از سایت آسانسور رامان

آسانسور رامان یکی از بهترین سایت های فروش را دارد. که شما می توانید در هر نقطه که هستید با ما در ارتباط باشید. تا ما به شما بهترین مشاوره در زمینه ی انتخاب آسانسور و قطعات و لوازم جانبی بدهیم.

بازار خرید و فروش قطعات آسانسور در تهران بسیار زیاد است. که یکی از بهترین شرکت ها آسانسور رامان می باشد. که با تولید قطعات داخلی و فروش قطعات به صورت مستقیم واسطه ها را حذف کرده. و با قیمت مناسب در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار می دهد.

با یک تماس خرید خود را انجام دهید

اگر می خواهید یک خرید آسان و با کیفیت داشته باشید شرکت رامان در خدمت شما مشتری گرامی می باشد. و لازم به ذکر است که آسانسور رامان برای زمان شما بسیار احترام قائل است شما به راحتی می توانید خرید آنلاین قطعات آسانسور خود را با آسانسور رامان تجربه کنید، تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.

شاستی آسانسور

نکات مهم در خرید آسانسور

آسانسور رامان برای اینکه یک خرید با کیفیت داشته باشید توصیه‌هایی را دارد.

اولین نکته توجه به قدمت ساختمان خودتان است.و دیگر موضوع انتخاب نوع آسان بر است، که آسانسور هیدرولیکی باشد یا کششی. بدون صدا بودن آسانسور یکی از نکات مهم در خرید است. و توجه به ظرفیت، موتو، درب آن و غیره نکاتی هستند که در هنگام خرید باید به آنها توجه کرد. اگر شما در ابتدای خرید به این نکات توجه نکنید، مجبور می شوید که بعدها برای سرویس و تعمیر آن هزینه هنگفتی را بکنید. پس خرید قطعات آسانسور از یک شرکت معتبر بسیار حائز اهمیت است.

معایب آسانسور

وجود آسانسور در ساختمان های بالای سه طیقه امری حیاتی است. خراب شدن آن مشکلاتی را برای ساکنین طبقات بالاتر ایجاد می کند. یکی از اتفاقات که می توان از آنها یاد کرد زمانی است، که آسانسوردچارنقص فنی می شود. وشخص یا اشخاصی داخل هستند. یا حتی رفتن برق برای دقایقی باعث ایجاد وحشت برای کسانی که داخل آسان بر هستند می شوند. حال آسانسور رامان می خواهد به شما توصیه هایی داشته باشد تا زمانی که این اتفاق برای شما می افتد آگاهی لازم را داشته باشید 

راه کارهای غلبه بر استرس و نجات

اولین نکته در زمان خراب شدن  حفظ کردن آرامش خودتان است. اگر تنها هستید برخود مسلط شوید یا اگر با دیگران در آنجا گیر کرده اید خونسردی خود را حفظ کنید، زیرا وحشت زیاد شما دیگران را هم نگران تر می کند. اگر ترس از تاریکی یا حتی جاهای تنگ دارید نفس های عمیق بکشید تا کمی از اضطرابتان کم کند.

در زمان برق رفتن  اولین مرحله ایجاد یک نور است که شما می توانید اگر تلفن همراه دارید، چراغ آن را روشن کنید. دکمه ی آژیر خطر آسانسور را فشار دهید. زیاد از باتری گوشی خود استفاده نکنید زیرا اگر مدت طولانی در آنجا بمانید نیاز به گوشی خواهید داشت.اگر تلفن شما در آسانسور آنتن دارد به یکی از ساکنین ساختمان زنگ بزنید یا آتش نشانی را خبر کنید.دکمه ی باز شدن درب را فشار دهید شاید این راه به نظرتان احمقانه برسد اما در اکثر موارد با انجام این کار درب باز می شود.

قدم بعدی این است که دکمه های بقیه طبقات رابه نوبت فشار دهید. شاید بتواند در طبقه ی دیگری توقف کند. در صورتی که نمی توانید تماس تلفنی برقرار کنید، سر و صدا ایجاد کنید تا دیگران متوجه ی گیر کردن شما شوند.

تکنولوژیه با امنیت

این را بدانید تا زمانی که داخل کابین هستید هیچ خطری شما راتهدید نمی کند. عوامل زیادی برای گیر کردن وجود دارد اما در اکثر موارد به خاطر ایمنی بالای آسانسور خطر چندانی شما راتهدید نمی کند. همه ی آسانسور ها دست کم به چهار سیم بکسل متصل هستند. که به تنهایی یکی از آنها هم برای جابه جایی کافی است. بقیه ی آنها برای افزایش امنیت بالاتر نصب می گردد. حتی اگر در بدترین حالت ممکن که پاره شدن یکی از سیم بکسل ها است، وجود ترمز هایی در آسانسور به نام پاراشوت باعث جلوگیری از سقوط آسانسور می شود.

وجود تهویه ی مناسب بسیار مهم است. هنگام گیر کردن درآسان برها تحرک زیادی انجام ندهید، تا اکسیژن بیشتری در فضای آسانسور داشته باشید. و در آخر باید به این نکته اشاره کرد که شما باید هر ماه آسانسورآپارتمان خود را سرویس کنید. تا دچار اتفاقات کمتری بشوید و طول عمر مفید با این کار افزایش می یابد.

برای مشاهده صفحه ی رسمی اینستاگرام رامان کلیک کیند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *